Персонал Херсон: резюме та пошук співробітників в Херсоні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Херсоні швидко, шукаю резюме в місті Херсон.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Херсоні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Херсоні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Херсоні!

Резюме: Бухгалтер (Херсон)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Херсон
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>Ціль:</p>
    <p><strong>Можливість професійного розвитку, стабільний дохід </strong></p>
    <p><strong>Освіта повна вища</strong>:</p>
    <p>2003 - 2009 рр. Університет «Україна» </p>
    <p>Спеціальність: комп’ютерний еколого-економічний моніторинг</p>
    <p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Бухгалтер :</strong></p>
    <p><strong>ТОВ «Ласкос Україна» (імпорт продукції)</strong></p>
    <p><strong>травень 2024 р. – грудень 2024 р.</strong></p>
    <p><strong>Обов’язки:</strong> </p>
    <p>o Організація та ведення бухгалтерського і податкового обліку:</p>
    <p>o Формування/проведення/реєстрація вхідної/вихідної первинної документації </p>
    <p>o Імпорт</p>
    <p>o Купівля валюти</p>
    <p>o Робота в системі клієнт-банк, проведення банківських виписок</p>
    <p>o Складання та реєстрація у ЄРПН податкових накладних</p>
    <p>o Внутрішні управлінські звіти</p>
    <p>o Нарахування та виплата заробітної плати, сплата податків</p>
    <p>o Ведення реєстрів договорів</p>
    <p>o Контроль за наявністю оригіналів документів (631, 632, 361)</p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>Єдиний бухгалтер</strong></p>
    <p><strong>ТОВ «Т. М. МЕГРОС» (імпорт продукції з-за кордону)</strong></p>
    <p><strong>вересень 2023 – вересень 2024</strong></p>
    <p><strong>Обов’язки:</strong> </p>
    <ul><li>Організація та ведення обліку ТОВ на загальній системі оподаткування в повному обсязі</li><li>Формування/проведення/реєстрація вхідної/вихідної первинної документації </li><li>Імпорт</li><li>Купівля валюти</li><li>Робота в системі клієнт-банк</li><li>ведення розрахунків по заробітній платі</li><li>складання податкової звітності з ПДВ, Баланс (річний), Об'єднана звітність ПДФО та ЄСВ</li><li>ведення обліку основних засобів та нематеріальних активів;</li><li>складання та реєстрація у ЄРПН податкових накладних;</li></ul>
    <p><strong>Бухгалтер:</strong></p>
    <p><strong>ТОВ «Українські свіжо-заморожені продукти»</strong></p>
    <p><strong>лютий 2023 – грудень 2023</strong></p>
    <p><strong>Обов’язки:</strong> </p>
    <ul><li>Формування/проведення/реєстрація вхідної/вихідної первинної документації (рах. 631,361, 6442, 6432)</li><li>Нарахування та виплата заробітної плати, сплата податків</li><li>Робота в системі клієнт-банк</li><li>Проведення банківської виписки в 1С (всього ? 100 в день)</li><li>Перевіряти табель обліку робочого часу згідно наказів відділу кадрів</li><li>Ведення каси, звіти для власника</li><li>Ціноутворення за запитом керівництва</li><li>Ведення ФОП</li><li>Звірка з контрагентами</li></ul>
    <p><strong>Бухгалтер:</strong></p>
    <p><strong>ПрАТ «Картель»</strong></p>
    <p><strong>травень 2014 – березень 2022</strong></p>
    <p><strong>Обов’язки:</strong> </p>
    <ul><li>Первинна документація: </li><li>Ведення ФОП на 3 групі без ПДВ</li><li>Заводити в 1С карточки співробітників.</li><li>Перевіряти табель обліку робочого часу.</li><li>Нараховувати заробітну плату, нараховувати відпускні.</li><li>Формувати платіжні відомості для виплати заробітної плати, завантажувати їх в інтернет-банкінг.</li><li>Заповнювати в 1С карточки контрагентів, рахунки-фактури від контрагентів</li><li>Проводити в 1С банківські виписки, зберігати їх в pdf форматі для відправки керівнику підприємства.</li><li>Формувати пакети документів для замовників.</li><li>Формувати в 1С податкові накладні та реєструвати їх в системі Медок.</li><li>Проводити в 1С акти послуг сторонніх організацій, формувати акти виконаних робіт надання рекламних послуг, їх друк.</li><li>Формувати пакети документів для замовників.</li><li>Формувати акти-звіряння взаєморозрахунків з контрагентами.</li><li>Проводити в 1С прибуткові накладні від постачальників, акти послуг сторонніх організацій <br /></li></ul>
    <p><strong>Бухгалтер</strong></p>
    <p><strong>ТОВ « Декор Ленл»</strong></p>
    <p><strong>липень 2013 – травень</strong> <strong>2014</strong></p>
    <p><strong>Обов’язки: </strong></p>
    <ul><li>Первинна документація, нарахування та виплата заробітної плати, робота в системі клієнт-банк, подання звітів по оренді та комунальним послугам</li></ul>
    <p><strong>Бухгалтер</strong></p>
    <p><strong>ТОВ «Зе Маркер»</strong></p>
    <p><strong>квітень 2012 - березень 2013 </strong></p>
    <p><strong>Обов’язки:</strong> </p>
    <ul><li>Первинна документація, нарахування та виплата заробітної плати, робота в системі клієнт-банк, щоденне проведення банківських виписок, формування повного пакету документів для клієнтів по рекламі та збуту, акти звірок з контрагентами, заповнення касових книжок</li><li>Заповнення трудових книжок, журнал по трудовим книгам, накази, підготовка документів на запит контролюючих органів, графік відпусток, табель робочого часу.</li></ul>
    <p><strong> Додаткова інформація</strong>:</p>
    <p><strong>Професійні навички:</strong>: BAS Бухгалтерія, 1С УТП 8.3, 1С Бухгалтерия - 7.7, Medoc, інтерент-банкінг, здатність до навчання, впевнений користувач оргтехніки</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: